/Fiat oraz Citroën – wieczna walka marek. Co kupić?

Fiat oraz Citroën – wieczna walka marek. Co kupić?

Jest wybitnie znaczny I przestrzenny cieszący się nowiutką generacją. Fiat Freemont zaistniał za współpracą Włochów z Chrysler Group, jako dość gigantyczny w objętości samochód oraz wyraźnie podkreślające jego linie poziome, do czego dochodzą zadbane oraz efektowne zderzaki razem z wyrazistą maską chłodnicy. Z tyłu pojazdu zaprojektowano światła LED i pionierskie zderzaki. We wnętrzu wozu są bardzo pożyteczne fotele (trzy rzędy), co gwarantuje Freemont taką budową porywający komfort podczas jazdy dla rodziny nawet siedmioosobowej. Trzeci rząd foteli wolno złożyć całkiem, aż ukryją się pod posadzką, co potraktujemy jako poboczna przestrzeń bagażnika.

Wszystkie rzędy foteli są zamontowane bezbłędnie dla komfortu pola widzenia każdego pasażera. Jest tu dopuszczalne aż 30 konfiguracji, gdzie każda sprawdza się w 100%, 20 komórek zapewniających objętość 140 litrów. Fiat Freemont ma przydatny schowek pod fotelem pasażera, i schowki pod dywanikami w drugim rzędzie. Auto to ma siedem poduszek powietrznych, nieobecność blokowania kół, hamulce (ABS), układ wspomagania Brake Assist, stabilność ESP. Systemem zwalczającym dachowanie jest ERM. Takie auto na pewno ma niejeden sup – znacznie więcej na skup aut Toruń. Na pewno zaskoczy ta nowina niejednego zapaleńca. Citroën DS4 jest to nowiusieńki model pięciogwiazdkowy pod względem systemów wspomagania, prowadzenia samochodu i tytułem euro NCAP Advanced.

Pojazd ten posiada banalny oraz przydatny rozdzielacz hamowania, systemy wspomagania nagłego efektu hamowania, wzbogacony Kontrolą Trakcji Sprężyny z ESP. Jest tutaj możliwość regulowania oraz ograniczania prędkości oraz kontrolowanie obronności na drodze, w czym znajduje się sześć poduszek lotniczych. Sama sylwetka prezentuje się w cyklu DS4 Coupé, tuż przy czym poprzeczne listwy samochodu we wnętrzu są chromowane, a same szyby posiadają funkcję przyciemniania. Nadkola są gigantyczne jednak subtelnie wtapiają się w całość sylwetki Citroëna DS4,a sam łuk dachu ładnie zarysowuje się ku górze, co dodaje wyrazu tego modelu, co zakończone jest spojlerem, dorzucając energicznej sylwetki, wprawiającej podziwiaczy w ruch, gdyż kształty są wyraźnie zarysowane oraz owalnie w domenę prędkich osi. W środku są ładne i barczyste fotele, gdzie przednie z elektrycznym masażerem, itp. Przednia szyba jest z szansą patrzenia do góry pod kątem 45°.