/Nowocześnie poprowadzone szkolenia sprzedażowe dla handlowców

Nowocześnie poprowadzone szkolenia sprzedażowe dla handlowców

Innowacynie poprowadzone szkolenia z zakresu sprzedaży dla handlowców proponuje marka Gamma. Ich dewiza brzmi: „Jeśli będziesz postępował jak wszyscy, będziesz miał wyniki jak wszyscy”. Pośród katalogu z takich szkoleń można zdecydować się na standardowe rozwiązania, autorskie, jak i unikatowe pakiety informacji praktycznych. Można decydować się, aby brać udział w kursie w siedzibie firmy, ale też online.

Można również decydować się na szkolenia menadżerskie w formie łączonej. Kursy dla handlowców są wszechstronne i obejmują tematykę od standardowych technik sprzedaży przez challanger sale aż po autorskie Seek&Sale Training. Propozycja kursów wzbogacona jest o kursy sprzedażowe z negocjonowania na paru poziomach, kursy z zakresu obsługi klientów, czy też o zestaw szkoleniowy z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży oraz psychomanipulacji. Tematyka obejmuje także specyfikę sprzedaży za pośrednictwem sieci internetowej, wobec czego uczestnicy uczeni są, jak dopasować znane metody podczas wideo i telekonferencji oraz w jaki sposób wykorzystywać nowe narzędzia typowe dla sprzedaży internetowej, z podziałem na sektor B2B oraz B2C.

Każde ze szkoleń ukierunkowane jest na efekt. Może nim być: wzrost wolumenu sprzedaży, średnia wartość transakcji, marża, czy cross i up selling. Z uwagi na to, że konsumenci teraz zmieniają bardzo często własne przyzwyczajenia zakupowe, warto reagować regularnie oraz uczestniczyć we wskazanych szkoleniach, by móc poszerzać własną wiedzę. Kursy podzielone są na dwa działy, aby zainteresowani mogli dobrać dla siebie adekwatną propozycję.0 Są to: strefa menadżera sprzedaży a także strefa szkoleń dla handlowca. Precyzyjny opis kursów, spis tematów, a także czas odbywania się szkoleń podane są na witrynie www Gamma. Z pewnością, osoby które wezmą udział w kursie będą w większym stopniu skuteczne i bardziej zaciekawią propozycją sprzedażową klientów. To natomiast znajdzie przełożenie w wynikach sprzedażowych.