Skuteczna reklama to taka, która nie jest oklepana, zwykła i banalna. Najbardziej banalna formą reklamy, wszechobecną dziś są ulotki. Ulotki dosłownie wysypują się ze skrzynek na klatkach schodowych. Leżą na trawnikach ludzi mieszkających w domkach jednorodzinnych, a nawet są wciskane nam do rąk gdy spokojnie spacerujemy lub spieszymy się do pracy. Co robimy z takimi ulotkami? Odpowiedź jest oczywista. Nie zaszczycając ich nawet spojrzeniem, wyrzucamy je do kosza na śmieci. Dzieje się tak, ponieważ jest tego za dużo. Ulotki są dosłownie wszędzie. Dlatego jeśli jesteś przedsiębiorcą nie zamęczaj ludzi ulotkami, bo nie przyniesie to oczekiwanego skutku. Co możesz zrobić zamiast tego. Z pomocą przychodzą balony reklamowe. Balony nie są tak oklepane jak ulotki, a dzieci je uwielbiają. Podchodząc do dziecka i wręczając mu balonik wywołujesz sympatyczne wrażenie, wtedy możesz zagadać do rodzica i opowiedzieć o usługach swojej firmy.
Do takiej akcji możesz zatrudnić także hostessy
Zatrudniając hostessy do akcji mającej na celu reklamę i promocję swojej firmy zadbaj o to, aby były to odpowiednie osoby. Dziewczyna, która jest nieśmiała, zamknięta w sobie i mało przebojowa nie będzie w stanie zachęcić nawet jednej osoby do korzystania z usług firmy. Osoba rozdająca balony reklamowe musi być uśmiechnięta, wygadana i przede wszystkim odważna. Nie każdy ma w sobie tyle odwagi aby zaczepiać ludzi na ulicy. Zatrudniając hostessy musisz mieć pewność, że ich działania będą skuteczne i przyniosą dobre rezultaty. Osoba rozdająca balony i opowiadająca o działalności Twojej firmy musi posiadać odpowiednie predyspozycje. Ważna sprawą jest też aby taka osoba posiadała przyjemna aparycję i miły ton głosu. Jak zareagowałbyś na hostessę, która zwracałaby się do Ciebie nieprzyjaznym tonem. Mógłbyś tym bardziej nie skorzystać z usług takiej firmy, dlatego wybierając dziewczyny, wybieraj takie, które przyciągną klientów, a nie ich odstraszą. Musisz oczywiście także stawiając wymagania pamiętać o odpowiednim wynagrodzeniu. Jednak opłaci Ci się to, ponieważ dzięki takim akcjom promocyjnym Twoja firma się rozwija i przynosi większe dochody.